07 September 2010

ANTARA AIDIL FITRI & MyJ DI HATI

Buat semua pejuang MyJ seluruh Malaysia, kami mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan salam Aidil Fitri kepada semua, agar segala salah dan silap sepanjang kita bersama dapat dimaafkan. Buat pejuang-pejuang MyJ Sarawak, Tahniah kerana kita semua berjaya mentranformasikan diri kita sebagai pejuang yang sejati. Buat pengasas MyJ hebat bersama CDM Mentor yang dihormati, Dato' Hjh Suhaili Hj Yusop serta CDM Mentor Sazali, terima kasih atas segala bimbingan dan kata perangsang dan semangat yang diberi. Buat semua CDM MyJ seluruh Malaysia, Salam Aidil Fitri dan mari kita bersama meneruskan perjuangan ini bersama MyJ. Buat Leader K4 Sarawak, yang terdiri dari DDM Sharkawi serta DDM Khuzaimah, DDM Jalita serta DDM Iswandi, DDM Ustaz Azlan serta DDM Izzati, DDM Zamree serta DDM Ina; andalah pencetus kehebatan yang ada. Anda berjaya mempersiapkan diri untuk berdepan dengan gelombang cabaran yang mendatang dengan tenang dan matang. Anda semua terus nampak dan amat yakin bahawa MyJ adalah landasan kita untuk berjuang dan berjaya.

Alhamdulillah, kita masih berada dilandasan perjuangan ini. Masih banyak perkara dan masih jauh perjalanan perjuangan ini. Kitalah yang menentukan rentak perjalanan ini. Kitalah yang menggerakkan semangat perjuangan ini. Buat seluruh pejuang MyJ Sarawak, teruskan semangat keterujaan anda untuk berjaya. Tidak ada ruang kejayaan bagi orang yang hanya tahu mengeluh tanpa ada usaha yang bermakna. Maknakan perjuangan ini agar dapat direalisasikan di dalam kehidupan.
Buat semua pejuang MyJ Sarawak, anda hebat kerana semangat anda yang kuat. Nadi semangat inilah yang telah membawa kejayaan Islam dalam peperangan Badar! Semangat yang mantap ini akan menemukan anda pada satu ruang yang cukup bermakna nanti. Ayuh!! kita jadikan semangat kejayaan menempuh cabaran Ramadhan ini untuk meneruskan kelangsungan perjuangan ini. Jalan kejayaan pasti ditemui dihujung perjalanan ini...

Salam Aidil Fitri kepada semua!! MyJ tetap di hati...
Dari:
CDM ABANG HASYIM

CDM HAFSAH

DAYANG HASMIERA AZREEN

DAYANG HASZIERA AMALIN

DAYANG HASFIERA ADLEEN

ABANG HAFZAN AFWAN

1 comment: