03 May 2009

Selamat Datang Ke Blog Myj Project Sarawak

Assalamualaikum... Salam perjuangan kepada semua pejuang-pejuang MyJ yang hebat di seluruh Malaysia yang tidak kenal erti penat lelah dan tiada istilah kekalahan di dalam kamus perjuangannya. Maju dan mara setiap langkah itulah keberaniannya.

Sahabat sekelian
Sebenarnya blog ini di lancarkan atas permintaan CDM Sazali Mohammad semasa beliau berkunjung ke Kuching baru-baru ini, kerana beliau ingin melihat setiap negeri perlu mempunyai sekurang-kurangnya ada satu blog yang dapat berkongsi bersama, memuatkan berita-berita terkini, perkembangan Myj, seminar-seminar dan majlis motivasi yang diadakan serta dapat memberi pengetahuan ringkas kepada bakal-bakal usahawan yang ingin menyertai pejuangan myj.

Segala bentuk sumbangan untuk menjayakan hasrat ini amatlah dialu-alukan.


Hidup MyJ! Semangat Sentiasa Hangat!

3 comments:

  1. salam,
    saya amat berminat untuk menyetai my J ini....tpi saya x tahu bagaimana untuk menyrtai kumpulan ini....bolah kah jels dengan saya bagaimana untuk..menjadi ahli my j ini...harap dapat dijelaskan

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Saya ingin mendapat perhatian mengenai penulisan di blog http://aididmuaddib.blogspot.com/search/label/Hai-O

    Nilai sebenar produk Haio adalah terlalu jauh dengan harga yg sebenar..penapis air bio-aura dlm lingkungan RM300.00++ shj n baju corset tu dr china bernilai USD 40.00 lebih kurang rm 120.00 sahaja..

    sila komen.. tq..

    ReplyDelete